Lillaamej

Soliga hälsningar

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här igen och blickar ut över den lilla trädgården så som om jag försöker skapa ett foto av hur de kan se ut , huset förra ägare och ägare innan har vanskött de så mycket att de kommer ta veckor innan den ser "normal" ut men oj så mycket bättre den redan ser ut av att ha fått bort de värsta ogräs och döda kvistar . Med en lätt suck kan jag nu andas ut igen och känna mig hemma , jag som vart så orolig över flytt och den långa vägen hit men oj så jag skrämt upp mig själv jag älskar att kunna sitta så här som jag gör och ångrar inte att jag , när vi satt på landet klicka fram hemnet och just denna bostad ,den som nu är vår och visst är de en hel del att göra men de är de värt 1000 gånger om . Idag står de på schemat: trädgården och bakluckeloppis. Njut nu av solen mina fina så hörs vi snart igen. ( ps.bilden är nästan som i går , jag vet, men nu fick jag med både grill och lite av trädgården ds.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: