Lillaamej

Hehe

Kategori:

Såg nu Att jag redan lagt upp samma bild en gång innan men äsch så tjatigt är de inte hehe ...

Äter frukost och lyssnar på musik , mys morgon med andra ord , ska strax springa till bussen hihi 

Svårare att kliva upp i morse de var kyligare i rummet än vanligt och med konstiga drömmar i natt så kände jag att kroppen inte riktigt hänge med. 

Men nu är man uppe och koppen med kaffe har börjat väcka mig sakta men säkert.

Jag hade tänkt börja bloggen igen och en sak som jag och min man älskar är att bo på hotell ! Alltså en dyr hobby men efter som att vi haft en bra tid på oss så fundera jag på att börja recensera hotell här på bloggen hihi 
De finns ju en del hotell man bott på fler gånger som fått sig make overs i mellan rum kanske kan visa sånt också hihi 

Men nu måste jag ta och kila ska försöka hinna lägga upp nått inlägg snarast på hotell! 
Scandic i kista ! 
Senaste besöket för en vecka sedan hihi 

Ha de så fint nu så kramis 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: