Lillaamej

hehe ett nytt försök

Kategori:

i går skrev jag ett låååångt å lite skrattretande inlägg som tillslut hamna ? ... juste ingen stans då min mobil gillar att radera ... well inlägget handla om just mobilen å hur jag bytte från iPhone till denna Samsung då jag tyckte att iPhone alltid haka upp sig ... dock så börjar jag undra om valet av byte verkligen va så nödvändigt? ... sen fortsatte jag om en tråd jag läst som handla om företaget jag jobbar för (inte mitt företag utan den jag är anställd på) ... hur han skribenten då hade tyckt fy å skam på hur mina kollegor nekat honom (jag säger han då de är lättare än hen för hen är fan inte båda könen ... jag menar har ni inte hört tals om henparty? Aaa alltså möhippa på engelska ... jag menar möhippa är kvinnans å svensexan mannens å är de två kvinnor som gifter sig så är de väll fortfarande möhippa? å vise versa ... ) men till baka till tråden ... han säger då att kl två på julafton 2011 hade blivit nekad att komma in å handla då vi hade stängt ... han hade ju minst sagt gått en timme till oss å vi ska ju faktiskt ha öppet för de stod i vårt annonsblad att vi hade extra julöppet ... (aa kvällen innan ja å de stod då i tidningen vilka öppettider som gäller för just julafton) ... här slutar han inte heller ... utan fortsätter i samma andan klaga över hur vi då också i tidningen haft en bild på en transportkärra å i tidningen var den ju monterad men inte i bladet han titta i ... detta mena han på var fy skam å hur kunde vi vara så korkade som hade den monterad på bild men inte i verkligheten ???? ...de här jag brister ut i skratt då en som kommenterat hans tråd ... han som kommenterar skriver då ... hur skulle de se ut om dom haft bilder på kartonger i stället för hur den ser ut monterad? tänk Ikea till exempel hur skulle de se ut om ikea visa i sin nästa katalog bara bruna kartonger ? ... hahahahahahhahaha ... inte för att vara sån men ärligt i bland undrar jag vart gränsen går för att klaga jag menar jag klagar på mycket men när på julafton precis när vi stängt å alla vill hem till sina familjer å kalle o co. å maten väntar va ska man då säga? å att vi har monterade varor på bild ? hehe ja vem vet nästa års katalog på Ikea kanske är brun å bara med kartonger ? hehe ... nä men som sagt man blir fundersam ... well well jag är glad att så många som kommenterar detta bara blev förbryllade om hur han skribenten tänkte i stället för negativt om vårt företag ... då vi inte gjort något fel liksom ... nä vi får tass med mycket men detta va nog fel roligaste jag noterat hihi .... hoppas ni förstår att jag inte menar något som helst ont i detta inlägg utan mer att jag är fundersam ... hehe hoppas ni får en fin dag där ute ♥♥♥

närmsta jag hitta i mobilen på kartonger hihi jag å guddottern gjorde dessa i höstas ♥♥ hihi å hon då hur stor har inte hon blivit? naaw ♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: