Lillaamej

Tillbaka

Kategori:

Till verkligheten ... i dag börjar jag jobbet efter sjukskrivningen ... magen värker fortfarande å de tros nu vara tarmkatarr nu börjar de liksom svida mer å mer träna får jag inte göra dock har jag slutat med godis å onödigheter men kommer jag hinna innan bröllopet? ... alla frågor som jag vill ha svar på ... de gör de värre... i går lyckades jag och älskling få lite ensam tid å smet i väg på efterlängtade bio ... dock gick de så där för min mage gjorde så jag satt å hade ont hela filmen ... men mysigt att få komma i väg med min fästman bara oss ... vi hann in på Clas Ohlson för att finna mer inspiration till bröllopet ... jag har alltid velat ha en "kristall" krona å just Classe hade en som jag tror skulle bli super fin å billig med :) ... den ska få pryda matsalen sen ...vet att många som följer min blogg ska komma på bröllopet och jag vill inte slänga ut för mycket detaljer då jag vill att de som kommer ska få denna wow känsla :) ... själv så känner jag att jag hunnit komma i gång väldans mycket ... hoppas ni har de bra ♥♥♥

Ego bild hehe

Fina tulpaner från svärföräldrarna ♥♥

Bröllopsplanerings lunchen ♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: