Lillaamej

medans

Kategori:

Spotify sprudlar ut låtar om kärlek och hopp är planerna åter igen i gång ... herregud snart gäller de ... bröllopet!!!
vi har massor av dekorationer men inte nog för att förgylla vår dag ... jag sitter här på mitt lilla kontor i hemmet och kikar från dator till tidningar å datorn igen å så boken... vår heliga bok om bröllop som jag köpte i vintras ,den som alla mååååsten står i ... å såklart har jag en egen bok där jag skriver ner lite titt som tätt om planeringen för att senare i framtiden kunna ta fram för att kika i och påminnas och liksom få så där nostalgi ... nu när man är sjukskriven så är de bara lugnet själv som råder så idag fixa jag till kontoret och nu sitter jag och avnjuter en kopp Tea (nä måååånga koppar av Tea för att inte ljuga hihi ) lägger upp tre bilder här nu så får ni ha de så bra så ska jag försätta planera ♥♥


myset ♥♥


väldans mörk bild men här är hyllorna proppade med all dess fynd till bröllopet (hade tänkt att ha i kassar men Milton är lite för busig för de hehe)♥♥

kunde inte låta bli att lägga till denna bild på de vackra beslaget till "hemliga skåpet" ja den heter så detta vackra skåp ♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: