Lillaamej

Ska väl inte vara sämre idag inte!

Kategori:

Igår skrev jag om ett mer harmoniskt liv och de liksom fick mig att tänka på frågan , vad är harmoni? 

För mig å för säkert många andra är de bara ett ord.
Med en mer mening.

Så i går slog de mig ännu mer att jag tänker gotta mig lite i just harmoni för min egen skull. 
Och de behövdes en stor del av mina egna tankar och känslor. 

Jag kommer att återkomma med allt va jag själv känner att harmoni är och va jag själv känner att just jag behöver. 

Så kanske de kan bli liten ny tänk från mitt håll och inspiration för andra som kanske behöver de med :) 

So far ... Så har jag kommit till den första delen i projekt : harmoni  
Den del jag själv kallar Brainstorming.
Och den listan blev då inte kort .
Några få utdrag:
- lugn
- färger 
- självkänsla 
Ect 

För mig har harmoni många begrepp. 

Men mer om de sen. 

Just nu sörplar jag kaffe å ska snart ner för å jobba den återstående timmen som är kvar tills jag sen slutar för dagen. 

Hade så bra så länge 
Kram ! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: