Lillaamej

En evighet senare

Kategori: Minnen

Jag börjar säga så här , jag som verkligen vill börja blogga igen och få fart på fotande ect men aj aj va jag haft för mig på alla möjliga fronter ... Men jag ska väll inte säga att jag slutat helt bara tagit en lång och rejäl paus och nu efter mycket om och mycket men så har jag äntligen tagit mig in här och just i detta nu så sprudlar idéer om va jag ska skriva. 
Men jag kan börja med ett av mitt livs mest spännande år. 
2013 .
Ja, för er som vet och va kanske till och med där vet ju va de handlar om ,en av de där speciellaste dagarna i mitt liv ! 
Eller ska jag säga vårt nya liv! 
Bröllopet! 
Så magiskt ,så underbart.
Han och jag blev äntligen vi och allt flöt sig på så som man bara kunnat önska sig. 
Jag kan ta historien en dag när tiden faller sig bättre å då kan jag visa en del bilder som verkligen beskriver dagen. 

Mycket hände 2013. 
Både gott och ont men ändå så är de med glädje jag tänker tillbaka på just de året ❤️ 
Hoppas ni vill följa mig igen och att ni känner för fler roliga inlägg ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: