Lillaamej

Nå väl

Kategori:

Nu när jag ändå börjat kan man ju inte sluta direkt :)
Så hur är livet nu? 
Jo då de har rullat på fasligt fort måste jag ändå få säga .

Kan ni också känna de där, men de var ju nyss måndag och ni står där måndagen efter och kan knappt komma ihåg vad som hänt den gångna veckan? 
Jag själv kan nästan få panik av att komma på mig själv av hur stressad jag i så fall måste vart ... Samma med lediga helger dom svischar så otroligt fort förbi att man knappt hann sucka.

Jag måste komma på för mig , en bättre hållning till vardagen och SLUTA stressa dock har jag alltid vart den med så pass många bollar i luften att jag tillslut bara följt med strömmen. 
De skulle vara skönt att bara vara ett tag men samtid i då:et kryper ju ångesten upp , va har jag nu gjort ... INGENTING ... Men fy å skäms för så kan man ju inte ha de ... Eller!? 
Hehe som ni ser man är inte klar med vad man vill här inte !

Jag har själv många teorier om hur man kan balansera sig själv så pass att man faktiskt får ett lite mer harmoniskt liv. 
Men att själv hålla de man lovar är ju de som är de svåra! Å jag ska försöka att bli bättre på de för min egen skull.
Som jag sa till min man i går,
Tänk att få bara vara å hade så där harmoniskt utan alla måsten ! 

De sitter kvar i mig å jag måste ha lämnat ett viss avtryck till mig själv så mer självdisciplin åt mig!! 
Hehe 
Å mer positiva tankar så kanske jag kan lyckas ! 

Ni kanske märker de med nu när jag ändå vill börja skriva igen :) 

Hade så bra så länge 
Kramar ! 


En sån här inställning kanske ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: