Lillaamej

söndag

Kategori:

planeringen är som sagt i gång å denna gång har jag kommit lite mer på vägen så om man ska säga så här, något plus i kanten för att jag har så ont i magen är att planerna nu rullar :) ...och att jag bloggat mer :) ... kan slänga in bilder från helgen som nu vart :)

bröllopet i sig ska bara vara med de närmsta familjemedlemmar och närmsta vänner för att få de så mysigt som möjligt men att få ner listan till en lagom skara är inte lätt för man vill ju ha alla där ... därför valde vi de närmsta ♥♥ ...vi är som i dagens läge kring 60 personer snabbt räknat ... så pressen är ju inte liiiiten hehe ... men som sagt jag gifter mig med min bästa vän och de gör saken mycket lättare ♥♥

vi har olika åsikter å de gör de mer motstridigt och kreativiteten flödar så man måste på något sätt tygla sig med planerna ... vi har en idée som i sig har blivit gigantisk men vi ska få de att bli så perfekt som de går och om inte annat så är huvudsaken att de är med han jag vill vara med ♥♥♥

nä ska fortsätta här så får ni ha de så gott ♥♥


Päääärmen ♥♥


Tokstollen ♥

FörlovningsRingen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: