Lillaamej

en upptagen helg !

Kategori:

O ja en upptagen helg med mannen min.
I fredag kväll efter jobbet svängde vi upp hos svärföräldrarna och spänderade en natt där med några glas vin och gott sällskap med svärmor och svärfar så var kvällen tillända. 
 
Lördagen hjälptes vi åt hos finaste svärföräldrarna de skulle oljas in på altan och nya möbler skulle skruvas ihop samt annat smått och gott. 
De va nämligen inte vilken dag som helst här inte ... Svärföräldrarna firade hela 39 år som gifta grattis måste jag ändå få säga här i bloggen med! 
Herregud så gulligt 39 år ! 
Så vi försökte skynda oss lite så dom skulle få äta sin parad middag ute i de fina vädret! 

Medans oljan skulle suga åt sig tog älsklingen med mig på upptäcksfärd i området. 
Genom skog och snår nådde vi tillslut vårt mål en helt magisk utsikt över Mälaren tyvärr hade jag bara mobilens kamera med mig och de går liksom inte å få in de där härliga i bilden som man på något vis får med systemkameran men en liten bild kan jag ändå bjussa på .


Sen var de ju de här med Milton träning också oj så vi försöker att komma i håg allt som vi lär oss på kursen och med lite slit så funkar de med "hit å plats" mycket bättre nu än förr :) 

Kluten i de gröna lös (vilket annars vart ett BIG NONO!!) 

Vi skulle ha vart på någon sorts bilträff på lördagen med men de hanns inte med dessvärre. 
Älsklingen å jag slockna nästan direkt efter middagen då vi hållt igång hela dagen. 
Detta vara bara lördag.

Söndagen blev en seg dag med inte så många måsten, men en hel del runt flängande ändå. 

Och i måndags öste regnet ner som spön i backen och va händer inne hos oss då??? Om inte att två takplattor särat på sig och droppar IN i huset 
 ... Sicken dag i går helt seg då också men vi skulle på hund kurs på kvällen så de var bara att försöka lösa problemet och masa sig i väg för först till svärföräldrar och lån av tvättmaskin samt torktumlare sen iväg igen för hund kurs. 
Snabb fika fick de bli i bilen jag och maken min <3 
Kursen gick sådär igår tycker jag helt ärligt då Milton mer var intresserad av en viss madam på kursen men ändå är jag stolt över honom då han ändå lyckades vara lös utan att röra sig mot henne några pip här och där fick vi stå ut med. 

Som ni märker så är de här med harmoni inte inräknat denna helg ... Dock försöker jag fortfarande vara lugnare. 
Men harmoni är väl ändå va man själv finner i de inre och just i helgen så har min man vart mitt fokus och lille Milton <3 
Så kärlek var harmonin för de senaste dagarna. 
Tema : harmoni : 
Kärlek! 

Långt inlägg hehe 

Ha de så bra! 
Kram! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: