Lillaamej

Lägga av

Kategori:

De är min första tanke att lägga av med allt onödigt tjafs som hela tiden ploppar upp ...sagt å gjort.
Nu är jag en gift kvinna på snart 24 år , ungt kan tyckas men nej varför? Jag är en ganska impulsiv person kan följas av de som lockar för stunden (läs : vägar inte känslor) min största utmaning detta år har hittills vart bröllopet å se sen vilket bröllop de fick bli :) nog är jag stolt över er alla som fick de att falla på plats er är jag evigt tacksamma för lika så min man <3 hur vi diskuterat hur vi skall tacka er ... De kommer å de lovar vi från djupet.
Jag slits i mina drömmar om att återskapa något så häftigt å hänförande som vad ?? Där liksom delas min uppfattning, är jag stor nu? Är jag mogen nu för att ta tag i de som verkligen får mina drömmar att fortsätta hoppas ?? Hoppet är de sista som sviker , de orden har blivit en vägledning i mitt liv ... Som om jag skulle sluta hoppas å tro ? ... Knappast,
Någonstans vet jag vad de är jag drömmer om , någonstans vet jag va jag vill men fram tills dess är jag nöjd och de borde jag vara.!!!!
Har min fina man , min bäste vän och han jag tyr mig till när allt känns som upp och ner han som får mig att skratta med gråten och han som jag inte kan tänka mig ett liv utan . Han som fått mig att göra saker jag aldrig skulle tro att lillaamej skulle vara kapabel till hehe men ack så va jag älskar honom min fina underbara man <3


Oj så jag skriver blir lätt att man hamnar i dessa banor när man vill ventilera sig ... Mer uppdatering kommer<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: