Lillaamej

Nu vill jag skriva er ett skönare inlägg

Kategori: Allmänt

Hur ser mina planer ut nu då?
jag vill göra de spontant kasta mig ut från stup se marken närma sig och sen ta fart och flyga .... jag kan satsa allt men samtidigt förlora de ... men värt de är de och skulle de ta stopp, Lever man ju bara en gång ... jag börjar i kväll med något nytt  ett färskt nytt exemplar av mig själv jag ska lyckas släppa loss de där du tyngt mig med ... jag är mig själv och ingen annan ...

slänger in nått jag inte gjort på länge ... Lite bilder som vart de senaste tiden =) huller om buller ska också göra om Bloggen liten ... de ska bli lättare att läsa med skönar texter och bilder om jag nu hittar kameran hehe annars får ni nöja er med de som kommer bilderna som kommer upp i dag blir från mobilen men jag som äääälskar min dumma lilla mobil struntar i kvaliten ... som förövrigt inte är så dum ... =)


Champange en natt jag undrar va fan jag höll på med dom borde ha alchol lås på mobiler haha men svaren var oväntat mycket mer roligare =)


Se va glad jag kan vara =) ... Midsommar 2010

Detta var innan jag fick iordning på Lägenheten =) min fina älskade lägenhet =)

Nationaldagen vid stadshuset med flickorna =)

Hopp! Jag ska tatuera in mig ett litet ankare där ni inte ens kan gissa (detta ankare kommer från söderköping dit petra ska flytta ... fin stad de där

Suddig bild på en av alla grillkvällar vi haft ♥

Hej mitt namn är Emelie och ja, jag är EGO!

Middag hos madde någon gång i våras =) de var mysigt ...=)



Äsch ni fattar jag har liksom inte haft tid men detta har hänt och dessa bilder är från 2010 ..och med mobilen ...

Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: